dinsdag 29 juli 2014

Wat gaat opknappen toch langzaam

en het terug krijgen van de verloren conditie gaat nog veel langzamer, maar ben blij dat het, ook al is het met horten en stoten, weer wat de goede kant opgaat.
Tijdens het ziek zijn heb ik een rommeltje van mijn "Atelier" gemaakt en zal dat, wanneer het minder warm is en ik wat meer fut heb, (ooit) gaan opruimen want dat is best wel nodig, ik heb hem de laatste weken ook meer als opslagplaats gebruikt dan waar hij voor bedoeld was.
onder de bult links op de foto bevind zich ergens mijn strijkplank, die de laatste tijd  als parkeerplaats voor van alles en nog wat is gebruikt. De stapeltjes kledingstoffen onder in de kast mogen ook wel eens wat netter worden gestapeld maar ach......................

 ik weet nog alles te vinden dus valt het nog wel mee, toch ??    ;-)
 

1 opmerking:

  1. vind het er anders wel netjes uitzien, hoor. Dus zelfs als je rommelig bent, ben je nog netjes :)

    Gr
    R

    BeantwoordenVerwijderen