vrijdag 31 oktober 2014

Pfff hij doet het weer & workshop mand bekleden

     Wat een gedoe een pc met een virus maar het is gelukt hij is weer virusvrij.




 Vorige week zaterdag ben ik naar een leuke workshop geweest

Het was een workshop ( hobby) mand bekleden met stofjes er werden meteen extra vakjes in gemaakt zodat
de hobby spulletjes overzichtelijk kunnen worden opgeborgen . Ik heb het mezelf natuurlijk weer lekker moeilijk gemaakt
door een stofje met streepjes uit te zoeken, nu maar hopen dat ik de stof goed geknipt heb en alle streepjes de zelfde kant op lopen. 

aan het werk , best ingewikkeld nog , het uitzoeken van alle lapjes met en zonder borduurtjes en met en zonder
tussenvulling.  

we hebben genoten van een heerlijke lunch

 


 Details van  een paar borduurtjes, dit zijn samen met de bovenste foto, voorbeelden uit de les.
Er is ook een groot speldenkussen bij, ook om te borduren.

Later foto's van mijn eigen vorderingen .

3 opmerkingen:

  1. Blij dat je computer het weer doet, miste je blog.

    Je moet trouwens nu weer bewijzen als je een reactie wilt geven dat je geen computer bent. Vind die woorden best moeilijk te lezen.

    Groetjes aan je DH

    Riek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja, die mand is ook leuk, maar als je die naast de bank gaat zetten, gaat Gaius hem dan niet inpikken?

    Gr
    R

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zal eens kijken of ik dat eruit kan halen, zal wel ergens een instelling zijn. Sil haar blog werkt ook weer hoorde ik, er zat ergens een foutje in.

    Ik denk zeker dat Gajus de mand binnen de kortste keren inpikt, lekker warm, dubbele stof met een tussenvulling.Denk dat ik hem onder de tafel zet dan kan hij er niet bij/in .

    BeantwoordenVerwijderen