maandag 24 april 2017

We hebben een tripje naar Noordwijk

gemaakt vanmorgen ondanks dat ik me nogal ziekjes voelde ben ik blij dat we toch gegaan zijn, het leidt af.
We zijn  naar de kwekerij van de Fam. Janson aan de Leeweg 14 geweest op advies van mijn zussen en moeder, ze hadden gelijk het was er leuk en leerzaam.  We hebben er eerst  koffie gedronken en toen (eetbare) kruiden uigezocht.
 koffie met een stuk appeltaart voor DH en voor mezelf had ik een zelf een gv koffie met chocolade muffin meegenomen ( zo handig diverse gv baksels in de vriezer ) daar een toefje slagroom met een viooltje  erbij, heerlijk!

het uitzoeken van de plantjes


en de buit.




1 opmerking:

  1. Fijn, dat het leuk was en dat jullie een aardige buit hebben binnengesleept, en dat je even ergens anders aan kon denken. Ben benieuwd naar de kruiden die je DH heeft gekocht. Hoop dat je je morgen wat beter voelt.

    Gr
    r

    BeantwoordenVerwijderen