donderdag 15 juni 2017

Een geslaagde ( verjaar) dag


Vandaag zijn we voor en op  mijn verjaardag een dagje weggeweest.
 We hebben geluncht bij GluutlooZ&Zo in Brielle.
helaas was ik een beetje aan de late kant met de foto 😄 het bruine broodje met geitenkaas spekjes, noten en honing was hier al op🤗 

Je kon er ook glutenvrije producten kopen.
de glutenvrije buit
de mevrouw had heerlijke koekjes gemaakt, heb geprobeerd het recept los te peuteren maar dat is niet gelukt wel vertelde ze wel meel ze gebruikt had en dat het spritsen waren😁. Ohja ook nog diepvries croquetten, groente croquetten , 2x bitterballen en een foosje bamischijven maar die zaten tijdens deze foto  al in de diepvries.



Ook zijn we naar een quiltwinkel in Rozenburg geweest
 Farmyards quilting designs
ook geen slechte oogst 😊het lapje r.o. kreeg ik kado 

Voor thuis bij de koffie een gebakje van GluutlooZ &Zo

Voor DH een "punt" worteltaart met chocoladetopping en voor mij een advocaat punt .

Al met al een heel geslaagde ( verjaar) dag.

Misschien wanneer al het gedoe achter de rug is dat DH en ik onze verjaardagen samen vieren.




4 opmerkingen:

  1. Zo, nu zit ik achter de computer en kan ik reageren. Het broodje was vast heel lekker, omdat het al op is, de cappuccino ziet er zalig uit, en jouw worteltaart en niet die op de foto is toch wel de lekkerste die ik ooit heb gegeten, maar ja, het is zoveel werk. Heb nu eindelijk de foto van de motiefjes van de quiltwinkel weten te vergroten, alleen het lapje kan ik nog steeds niet goed zien. Hoop dat je binnenkort weet waar je aan toe bent, zodat je geen gedoe meer hebt.

    Gr ook aan je DH
    Riek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moest alle auto's aanklikken om te bewijzen dat ik geen robot was, heb het drie keer!! moeten doen.

    R

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 😱 raar hoor dat ze het zo moeilijk maken om te reageren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, en het is ook niet altijd even duidelijk. Maar het lukt! (zo nu en dan)

      Verwijderen