vrijdag 2 juni 2017

Joepie , gisteren is mijn verjaardagskado al bezorgd​

ik had iets handigs op quiltgebied in een tijdschrift gezien . Ik zocht al een poos naar iets makkelijks wat je tussendoor kunt doen. DH vond het een leuk idee voor een verjaardagskado.
dit zat in het pakketje
twee "vingerhoed" stempels een grote en een kleine,een donker en een licht stempelkussen en , omdat het een soort plakstempels  zijn die ergens op moeten worden geplakt,een plaatje doorzichtig perspex( die aan de grote kant was ). Later heeft DH er nog zelf twee kleinere plaatjes bij gemaakt voor mijn kleine handen🙌

Natuurlijk moest ik het uitproberen ook al ben ik nog niet jarig 😉

hier liggen de spulletjes in het deksel van een oud koektrommeltje op een kussen op schoot, je ziet nog net mijn benen bovenaan 😊

Dit kun je er mee. Je stempelt de stof , lekker makkelijk,knipt het uit en zet de vormpjes aan elkaar dan maak je er rijen van. Voor bv een kussenhoes of een quilt.

Heerlijk eenvoudig werkje voor bv in de tuin. Benen omhoog spulletjes in een oud koektrommeltje die op een groot kussen op schoot en je merkt bijna niet dat het zo warm is  ☀🌡😌
ik kan geen restjes weggooien dat komt nu goed van pas  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten