maandag 15 januari 2018

Het was een beetje stil hier

Ivm feestdagen en ziekjes het ene virus na het andere kwam voorbij en toen een longontsteking maar ben weer aan het opknappen ๐Ÿ™†
Daarom ben ik van plan om  mijn blog weer wat beter bij te gaan houden.
Ongeveer anderhalf jaar geleden ben ik met dit quiltje begonnen maar de lessen stopte en van het afmaken kwam niets meer. Dus in het kader van eerst de ufo's afmaken voor ik iets nieuws ga beginnen .......Ik heb niet alle patronen maar misschien kan ik de laatste 2 natekenen van de foto's die ik van het origineel had gemaakt ๐Ÿ˜‰

Dit is zo'n beetje de bedoeling en dan allemaal twee keer.

deze blokken had ik al

dit zijn de blokken die ik pas gemaakt heb

de ondergronden had ik al ( met de hand)gemaakt

het roosje is alleen gespeld en moet nog worden vast gezet

1 opmerking:

  1. Fijn dat je weer aan het opknappen bent. Ja, je hebt wel van alle kanten virusjes en zo om je oren gekregen. Hoop dat je er binnenkort helemaal vanaf bent. Het wordt wel een heel mooie quilt met al die verschillende bloemen erop en dat van sommige bloemen de stelen doorlopen. Ben blij dat je weer iets op je blog hebt gezet, ik miste het!!
    Beterschap en groetjes voor jou en je DH

    Riek

    BeantwoordenVerwijderen