dinsdag 20 juli 2010

Het colbertje is eindelijk af

Natuurlijk ging weer van alles mis, zoals een lichte streep van boven naar beneden over het midden van de achterkant, dat kwam omdat de stof al wat langer lag en het daarom wat verschoten was op de vouw maar dat zag ik pas toen het jasje al in elkaar geregen was, heb toen een naadje midden achter gemaakt zodat de streep daar precies invalt.
Heb na lang zoeken mooie knopen gevonden en de binnenkant heel mooi afgewerkt met band i.p.v. een voering maar..........................het is mijn kleur niet misschien dat ik hem wat op kan pimpen met een leuke sjaal en anders heeft mam er een leuk jasje bij.



Trouwens zo op de foto vind ik de zak erop niet zo leuk, zal ik hem eraf halen of misschien eerst maar eens netjes strijken want dat was nog niet gedaan , foei !

Het jasje lijkt wat te trekken maar ik sta hier gewoon een beetje raar :-)

2 opmerkingen:

  1. sjiek jasje, je mag voor mij ook wel weer wat leuke dingen maken mocht je je vervelen :P

    (hij lijkt trouwens op mijn spijkerjasje, toeval of zelfde patroon?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tuurlijk,maar dan moeten we wel weer een keer de maten nemen .

    Was niet het patroon van jouw jas ,had ooit een colbert gekocht dis is op maat na getekend .

    BeantwoordenVerwijderen