zondag 24 oktober 2010

Tafelkleed of plaid?

Omdat ik nog ziek ben en toch wat omhanden wil hebben heb ik (eindelijk )een tafelkleed gemaakt voor de eettafel maar nu hij af is weet ik niet of ik hem wel leuk vind, beetje te druk?
Hij is nog niet af de tussenvulling en de achterkant moeten er nog achter .Ik laat hem nu eerst zo maar een poosje op tafel liggen en kijk dan of ik het leuk vind als tafelkleed of dat het misschien toch een plaid gaat worden.



Het kleed van dichterbij.



Of toch maar liever een "blote tafel" hoezo een twijfelaar ;-)




Het plekje van de kipjes.

2 opmerkingen:

  1. ik vind het echt een heel leuk tafelkleed zo, helemaal niet te druk; de kleuren zitten mooi bij elkaar, met een enkele tegenkleur.

    beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zou m mooier vinden als plaid
    :P
    haha in elk geval heb je wat om naar te kijken als het gesprek tijdens het eten stilvalt met al die patroontjes :), maar het is zonde om er tomaten of kerriesaus op te knoeien.

    BeantwoordenVerwijderen