dinsdag 15 maart 2011

Weekend gefröbel

Afgelopen weekend heb ik nog wat babydingetjes gemaakt .
Heb een paar bloempjes gemaakt met de bijbehorende popjes maar nu zonder dislectiesche foutjes . Ik dacht erover om 1 bloempopje een puntmustje te geven zodat hij op een kaboutertje zou lijken maar dat werd afgekeurd door zoonlief en zijn vriendin het zou meer op een kluxkluxclanpoppetje lijken dan op een kabouter :-)
ook ben ik met de "babybungel " begonnen maar kan niet verder tot ik weet hoe het kindje gaat heten.

Hieronder de bloemen met de popjes en het afgekeurde puntmutsje .Ik heb er een penlitebatterij naast gelegd zodat je goed kunt zien hoe petiterig de popjes eigenlijk zijn.
Het beginnetje van de BABYBUNGEL Het babypopje heeft wel een wat groot/lang hoofd maar ik had nog nooit een poppenhoofdje gemaakt en na wat "modelleren" , lees een paar flinke tikken op het poppenkopje was ik toch best tevreden met het resultaat. Alhoewel ik de volgende keer de armpjes toch maar wat minder opvul het zijn nu echte spekarmpjes geworden.
De patroontjes komen van Sari

1 opmerking:

  1. grappig knutseltje, maar baby's zijn stom, maken alleen maar herrie en zo :P

    BeantwoordenVerwijderen