zondag 10 april 2011

Rara

wat gaat dit worden ??

Hier ( klik)hebben we vandaag heerlijk , in het zonnetje , geluncht met oma , zoon en schoondochter.

Dit weekend heb ik een zwart tshirt gemaakt.
Het shirt heeft een dubbel voorpand dan valt de hals heel mooi, zus J. had laatst zo'n shirt gekocht. Dus moest ik even bij haar kijken hoe het shirt in elkaar zat en heb een poging gedaan om hem net zo na te maken maar had eigenlijk niet genoeg stof voor een heel dubbel voorpand dus is het een half dubbel voorpand geworden maar dat zit toch aan de binnen kant dus is er geen kraan die daarna haait ;-))

Heb morgen heerlijk een dag vrij dus kan ik mooi een beginnetje maken met een Tshirt met leuke blauwe bloemetjes en een wat hogere halslijn. Dat vind mooi ergens onder b.v. onder een vest of bloes.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Dien,

    Ik heb geen idee wat het moet worden. Enlighten me! Wat een leuk restaurantje, trouwens. Lekker in het zonnetje. Ben jaloers. Wat is een half dubbel voorpand?
    Zit te snakken naar onze vakantie, kan bijna niet wachten.

    Groetjes,
    R

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb er nog eens naar gekeken. Worden het misschien schaarhoudertjes met initialen? Verder gaat mijn fantasie niet.

    Gr.
    R

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Riek,
    Klopt het wordt een schaarhouder in opdracht van Janneke .
    Heb ook zo'n zin in de vakantie tel echt de weken af.
    Was een idee van Bas om daar te gaan lunchen in 't Sonnetje en op het terras in het zonnetje ,het was heel gezellig.
    Wil het corrigeren nog een beetje vlotten ??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk, zulke dingetjes met oma en iedereen doen mis ik wel hoor nu ik in verweggistan woon :) Misschien moeten we zoiets eens organiseren met jij pa, oma, evt bas en nienke als ze er zin in/tijd voor hebben, en verder iedereen van de familie die mee wil :)

    Ik zeg schoudervullingen met initialen :P of iets met babys :o of Pannenflappen

    BeantwoordenVerwijderen