donderdag 6 oktober 2011

Het is HERFST

De laatse mooie dagen van dit jaar zijn ( waarschijnlijk ) weer voorbij en is het niet meer "zonde" om achter de naaimachine te kruipen i.p.v. buiten te zitten.
Ook gaat het weer zachtjes aan tijd voor winterkleren met lange mouwen ed worden.
Maar.... heb me toch nog snel een t-shirt met korte mouwen gemaakt ;-) met een gedraaide halsboord, had dat ergens gezien en leek me leuk.
Eigenlijk vind ik hem nog niet genoeg "gedraaid " , iets voor een volgend shirt?


Het Garden Journal quiltje gaat gestaag door.

2 opmerkingen:

  1. zal ik de volgende keer als ik er aan denk wat kip met kaas meenemen? een luxe lekkernij voor gajus :D

    bloemen! ik ben benieuwd naar wat dat gardens journal ding gaat worden, je bent er al best lang mee bezig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat slaat Gajus ( latijns voor Gijs ) vast niet af .


    Het was er de laatste tijd niet echt van gekomen heb de draad nu weer opgepakt ;-)

    Het is ook best veel werk eerst borduren en dan de stofjes eraan en dan de grote blokken inelkaar zetten.

    BeantwoordenVerwijderen