maandag 26 maart 2012

Over een huisje van stof, een etui, lemon en orangecurd

Vandaag heb ik een huisje van restjes stof/scraps gemaakt, het patroon komt uit de laatste "Quiltnieuws". Na wat gepriegel is dit het resultaat geworden.
Het onderstaand etui heb ik deze keer van een blauw bloemmetjes stofje met een donker blauwe binnenkant gemaakt. Dit is een (verlaat) verjaardagskado voor mijn oudste zus, ze wil weer gaan borduren en kan dan in dit etui haar borduurspulletjes bewaren, iets anders kan natuurlijk ook :-)
Ben vergeten er een foto van te maken daarom een foto van mijn eigen etui.
Vanmorgen weer druk aan het curd maken geweest wel 7 potjes vol, 3 lemoncurd ( rechts ) en 4 orangecurd (links) , nou had ik gedacht dat orangecurd oranje zou worden maar niets is minder waar, of doen biologische sinaasappels daar misschien niet aan ????

Geen opmerkingen:

Een reactie posten