zaterdag 19 mei 2012

T-Shirt update

Dit zijn mijn laatste creaties :-) De blauwe is net af en moet nog worden gestreken .Vorige week is het vlinderstofje veranderd is een tuniek met zw halsbiesje .
Het wit blauwe streepje moet nog een shirt met 3/4 mouwen en een roodhalsbiesje worden. Het dikkere  blauw/beige streepje gaat ( als ik stof genoeg heb )  een vest met capuchon en rits middenvoor worden .

EN DAN IS HET AS ZONDAG  17 JUNI WEER LAPJESMARKT IN DEN HAAG !! YES !!
nu maar hopen dat het dan niet al te hard regend ;-)


na 
Voor

7 opmerkingen:

  1. Vind ze mooi, vooral die zonder mouwen met het witte randje/kantje. Heb al twee keer geprobeerd een reactie te plaatsen, maar het lukt steeds niet. Die blauwe vind ik ook leuk, je ziet niet eens dat het een leopardprint is.
    Gr
    R

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eindelijk! Het is me gelukt. Ooit leer ik het nog wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't is je toch weer gelukt :-)

    zag vorig jaar iemand met zo'n blauw printje en vond dat heel leuk, ook al hou ik niet zo van die wildprintjes maar toen ik dat stofje tegen kwam op de stoffenbeurs was ie verkocht

    BeantwoordenVerwijderen
  4. sjiek hoor :) als je een keer een romantisch stofje tegenkomt zoals die middelste in koele kleuren, hou ik me aanbevolen voor een hemdje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zijn dit geen koele kleuren ?? zit toch blauw in ;-))
    wil je dan ook een randje/kantje en een strikje ???

    BeantwoordenVerwijderen
  6. kantje is leuk, strikje hoeft niet.
    het zijn koele kleuren maar het zijn wat gedekte kleuren, die maken mij altijd bleek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. in juni is er weer een stoffenbeurs.......

    BeantwoordenVerwijderen