zondag 9 juni 2013

UFO

Nu ik wat opknap heb ik een UFO (Un-Finished Object) opgezocht, de top heb ik een paar jaar geleden al gemaakt op een samplercursus en er waren ook al 10 blokken  (hand) gequilt maar op de een of andere manier kwam/komt hij maar niet af.
Er moeten nog 6  blokken van de 16  gequilt en de rand maar die doe ik denk ik met de machine.
ben nu het blok in de ring aan het quilten. Daarna komt de rode Keltische knoop erboven en de  hele bovenste rij , ik ben er dus nog wel even zoet mee.

achterkant quilt


 detail blauwe Keltische knoop
 
 
 

detail windroos
 





2 opmerkingen:

  1. Hoi Dien,

    Wat een prachtige quilt. Zelfs de achterkant is mooi, maar wat een werk zeg (aan de onderkant). Dan moet je hem af en toe met de onderkant naar boven leggen, anders is het zo jammer van al je werk. Ben benieuwd naar het eindresultaat.

    Gr.
    R

    BeantwoordenVerwijderen
  2. elke dag een stukje( als het lukt een blok of als het erg bewerkelijk is een half blok of minder )dan valt het best mee.
    Het blok links onder is af, ging lekker snel.
    Nu het rode er boven die is weer erg bewerkelijk.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen