zaterdag 14 september 2013

en dan heb je opeens een week (chrysanten) vrij

en is er opeens veel tijd om: mijn quilt door te quilten, een begin te maken met een groot stitcherie project met veel voorwerk of te starten met onderstaand quiltje wat een combi van beide is. Best lastig om te kiezen alles tegelijk kan natuurlijk ook ;-)



dit is een quiltje uit  Quiltmania lente 2013


voorbeeld plus lapjes
 
dit wandkleed  moet nog ( steeds ) gedeeltelijk gequilt worden
 
 
Het stitcherie pakket bestaat uit een patroon van een stamboom, een beige stofje waarop het patroon moet worden overgebracht, rood borduur garen en een rood stofje voor de rand.


het patroon is best groot 16x20 inch
 het overbrengen en bedenken van wat waar moet komen is iets waar je "even" voor moet gaan zitten maar daarna.......................................... lekker borduren !


 
Dus 1 week is vast te kort ;-)
 

2 opmerkingen:

  1. Hoi Dien,

    Tja, wel fijn een weekje vrij, maar niet dat je eigenlijk geen keuze hebt. Maar je hebt zo te zien wel een hoop leuke dingen waaruit je kunt kiezen. Dat borduurseltje lijkt me leuk, maar knap ingewikkeld. Vind trouwens Morticia ook erg mooi.

    Denk dat je gelijk hebt, dat het vanwege het handje is. Hier schijnt eindelijk even de zon, na alle regen van de afgelopen paar dagen.

    Hoop bij jullie ook.
    Gr.
    R

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach joh,ik maak er wel wat van ;-)
    Ik denk dat ik de vaccinaties wat eerder ga laten zetten zodat ik wat meer tijd heb om uit te zieken mocht dat nodig zijn.

    Dat patroon is best ingewikkeld en nogal wat gepuzzel, van wat komt waar en hoe groot. Daar moet ik goed de tijd voor nemen maar dat heb ik nu :-)
    Daarom staat het voor deze week op het programma, wanneer het af is heb ik een lekker groot project voor de winter.

    BeantwoordenVerwijderen