zaterdag 15 februari 2014

Nieuwe hoezen voor de bank.

We hebben nieuwe hoezen, van spijkerstof, voor de bank  gekocht,(in het echt
is de stof wat donkerder) en omdat de armleuningen snel groezelig worden
ga ik van deze stofjes 2 kleedjes maken voor over de armleuningen. Da's een stuk makkelijker wassen dan een hele hoes.
Ergens had ik ook nog een paar schaapjes (zaten ooit bij de Seasons) die komen nu mooi van pas en samen met de stofjes passen ze heel goed bij de verschillende bankhoezen .






3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleur! Ben benieuwd naar het resultaat, zeker met die armleggers met schaapjes. Vind ik leuk.
    Kom binnenkort wel een keer kijken. Kan ik gelijk je nieuwe atelier zien. Heb je die armleggers nu al klaar, of liggen de lapjes alleen tegen elkaar aan. Kon ik niet goed zien. Gr ook aan DH.

    R

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, heb ergens een stukje grond gezien, dus de lapjes liggen tegen elkaar aan. En dat voor een creabeet zoals ik.

    Gr
    R

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klopt,ze lagen alleen nog maar aan elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen