donderdag 31 juli 2014

Het kruissteekborduurtje waar ik nu mee bezig ben

gaat niet zo heel snel, ik doe elke avond een stukje, maar hij is al ongeveer op de helft.
De, oorspronkelijk witte, stof heb ik zelf gekleurd met een mix van rooibos en gewone thee en is nu mooi "vintage" geworden.
de stof is aan de lange kant omdat ik geen zin heb in uittellen en het daarom ruim neem ;-) de stof die over is komt altijd nog wel een keer van pas voor iets kleins.

Naar een patroon van Lizzie Kate  (klik)
 In het echt is de stof iets donkerder dan op de foto

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi lijstje zal dat worden. Fijn, dat je steeds iets meer opknapt. En zo'n heksenmengsel om mee te verven vind ik ook wel leuk.

    Gr
    R

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gelukkig wel als het nu ook nog een pietsie minder warm zou worden....

    hihihi heksenmengsels zijn altijd leuk ;-)

    wanneer hij af is dan ga ik een leuk lijstje bij de kringloop scooren want daar hebben ze ze in soorten en maten zag ik laatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weet je al waar je hem gaat ophangen. En ja, bij de kringloop heb echt van allerlei soorten lijstjes, misschien een maf gotisch lijstje, nee, toch niet, maar wel iets mafs, lijkt me.

    Hoop dat het snel gaat regenen.
    Gr.
    R

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weet je al waar je hem gaat ophangen. En ja, bij de kringloop heb echt van allerlei soorten lijstjes, misschien een maf gotisch lijstje, nee, toch niet, maar wel iets mafs, lijkt me.

    Hoop dat het snel gaat regenen.
    Gr.
    R

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ergens waar ik hem vaak zie( toilet ?? ) ;-)
    ben dol op maffe lijstjes.

    van mij mag het gaan sneeuwen !!

    BeantwoordenVerwijderen