maandag 16 februari 2015

Ponnenmodus


ik heb een paar nieuwe ponnen nodig, dus tussen de oude lapjes gesnuffeld en daar dit vreselijke roze trutstofje gevonden, ik weet niet wat me bezield heeft toen ik dat stofje lang geleden kocht, maar zo met een zakje en een biesje ( ik bewaar altijd de restjes stof van mijn zelf gemaakte Tshirts ed en daar maak ik dan  biesjes voor van alles en nog wat van )  vind ik het toch nog een aardig ponnetje geworden.
Ergens heb nog een super saai grijs stofje met een stipje liggen en daar maak ik een grote ster op en dan heb ik er nog een pon bij ;-) Het is een behoorlijke lap dus misschien ook een pyjamabroek erbij ? 


1 opmerking:

  1. Hoi Dien,

    Vind het een leuke pon, maar wel een beetje koud met dit weer, zo zonder mouwen. En knap dat je zoiets zelf kunt maken.

    Is het nog gelukt met je gv (d) brood? En dan bedoel ik je nieuwe brood?

    Heb je je gv boeken al binnen.

    Hier begint de griep trouwens weer, bij Roel en ook bij mij (een beetje).

    Groetjes aan je DH

    R

    BeantwoordenVerwijderen