maandag 4 mei 2015

Fruitboompjes en een nieuw werkje

en.......... een GV = gluten vrije worteltaart gemaakt,  naar recept van Jamie Olivier, en geproeft natuurlijk hij smaakt prima !



Vanmorgen  hebben we  een citroenboompje en een  morelkersenboompje gekocht.
Het citroenboompje is een lang gekoesterde wens van mij en omdat er weer ruimte in de tuin gekomen is leek ons een morel ook  leuk en lekker :-) 

aan een etuitje begonnen,ik  miste een werkje voor in de tuin of voor de tv

Mooi tuinhoekje met het vijvertje en  acers 

3 opmerkingen:

  1. Die taart was zalig! Ook mijn DH en zijn DM vonden dat. Ga hem zelf ook een keer maken. Wanneer ga je die citroen plukken? Ben benieuwd of hij zoeter is dan de citroenen die je in de winkel koopt. Komen er nog meer citroenen aan? Ga straks even je morel opzoeken op internet. Het etuitje dat je voor mij hebt gemaakt, gebruik ik elke dag. Vind het heel handig voor alle make-up spulletjes in mijn tas, die hoef ik dan niet meer te zoeken overal in mijn tas. Je acers zijn ook mooi.

    Werk ze vandaag en de groeten aan je DH

    Riek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit weekend ga ik een Gv aardbeienkwarktaart proberen ben benieuwd hoe die gaat worden.
      De citroen hangt nog , vind het zonde om hem te plukken maar zodra ik ergens citroenrasp voor nodig heb is hij de pineut.Er hangen nog een stuk of 5 groene citroenen aan de boom.
      Het etui is af, ik ga er nog eentje maken maar dan met vn. paarse en lila kleurtjes, 3x raden voor wie ;-)
      Het etui gebruik ik ook elke dag, ik vind het ook zo handig dat hij gewassen kan worden.

      Verwijderen
  2. Ben benieuwd naar je aardbeienkwarktaart. Had hem wel willen proeven. Ik denk dat het etui met paars en lila voor je DD is. Moet mijn etui nog wassen, durf niet goed, ben bang dat de kleuren doorlopen. O, vandaag worden de stronken voor het huis met een grondfrees vermorzeld. Zit al vanaf negen uur te wachten op hem, maar hij zei dat hij eerst een ander klusje had. Kan bijna niet wachten om te zien hoe het dan wordt. (Daarna moet ik opruimen, iemand zien te vinden die met een tractor en een sleep de grond gelijk maakt, en dan gras inzaaien. Zit alleen nog met het hoekje. Een rechte hoek is niet handig voor een grasmaaier, maar weet nog niet hoe ik dat moet oplossen.). Misschien vraag ik of mijn DH een foto maakt, wie weet heeft jouw DH nog een ideetje.

    Gr.
    R

    BeantwoordenVerwijderen