zondag 8 mei 2016

Boekenlegger

weken geleden had ik dit borduurtje  gemaakt, maar hij was op de UFO stapel terecht gekomen en omdat het nu toch (voor mij) te warm is om buiten te zitten  heb ik hem lekker binnen afgemaakt.
Niet gek voor een eigen ontwerp, toch ? Ok
de tekst is (een beetje ) gepikt en aangepast en de M
kon er niet helemaal op maar als je dat niet weet zie je het niet ;-)

Ook leuk als kado'tje denk ik ,misschien maak ik hem
Nog een keer in het rood of  in het blauw er is nog net genoeg band en versteviging voor.

1 opmerking:

  1. Hoi Dien,

    Ben het helemaal eens met je boekenlegger, hoewel het hier een beetje druk was de afgelopen paar dagen. Niets aan de hand, maar toch druk. Bel je nog wel. Had trouwens helemaal niet gezien dat de M er niet helemaal op paste. Het doet me op de een of andere manier (het rood en het kroontje) aan de Engelse posterijen denken. Vind je boekenlegger echt prachtig!!

    Groetjes (ook aan je DH)
    R

    BeantwoordenVerwijderen