woensdag 22 augustus 2018

In het kader van eerst mijn Ufo's ( unfinished objects) afmaken

voordat ik aan iets nieuws ga beginnen.

Tijdens het uit en  inruimen van mijn hok/atelier😁kwam ik deze hexagon rozetten tegen.
had ze ooit als oefening op de naaimachine gemaakt en wist niet wat ik ermee zou doen.

Ook  kwam ik dit patroon tegen 
 
 beide gecombineerd en dan krijg je dit 
het witte gedeelte doe ik met de hand, lekker werkje voor in de tuin of op de bank 
en ben er wel even zoet mee want........
eerst moeten de hexagonnen malletjes geprint en uitgeknipt, dan op de stof leggen, omtrekken en uitknippen. Dan het papiertje/malletje op de stof plakken, omrijgen en dan pas kunnen ze aan de rozet worden genaait

 had nog een handig koffertje waar het hele spul mooi in past.



2 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit, maar zo te zien ben je er wel een flink poosje zoet mee!
    Gr.
    R

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaat idd een heel werk worden maar hoef er niet bij na te denken 😊 😉

      Verwijderen