donderdag 14 juli 2011

de stofjes voor A Gardeners Journal zijn gesneden

Had laatst bij iemand op een blog gelezen dat het snijden van de stofjes best veel werk is daarom heb ik de laatste paar dagen elke dag 2 a 3 stofjes gesneden en vandaag de laatste.
Er moet nog wel het e.e.a. gesneden worden maar dat doe ik per blok, gelukkig is de grootste bulk nu klaar.
Kan nu met de blokken gaan beginnen.



Van elk stofje ,er zijn er 10 in totaal,heb ik 39 vierkanten en rechthoeken gesneden in 5 verschillende maten, zie roze stofje onderaan. Was i.d.d. veel werk maar zo verdeeld over een paar dagen vond ik het toch best een leuk werkje.

5 opmerkingen:

  1. wat ziet dat er netjes uit. Maar wat wordt het nu eigenlijk? Had je me dat laten zien toen ik laatst bij jullie was? En wat is DH nu?
    gr
    r

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb net je reactie gelezen en weet nu wat DH betekent. Wat schattig!!!!
    gr
    r

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klopt,het is de quilt die ik je laatst heb laten zien. Hij heet A Gardener's Journal en is van Anni Downs. Het gaat een best een grote worden want de uiteindelijk afmeting is ± 140x140m.

    Heb DH de groeten van je gedaan, hij laat weten dat hij kamperfoelie stekjes voor je heeft :0)

    BeantwoordenVerwijderen