donderdag 16 augustus 2012

De stofjes voor het halloweenquiltje en een glas in lood kraai

                           Dit zijn de stofjes voor het heksenquiltje geworden .



DH is ook al in halloweensferen en heeft alvast deze kraai van tiffany/glas in lood gemaakt.
Het oog ontbreekt nog maar die gaat er later op gemaakt worden.

                                De kraai met een rode knikker in zijn snavel
nu misschien nog een kraai in spiegelbeeld met een blauwe knikker !!??of een  vleermuis  ;-)




7 opmerkingen:

  1. Mooie stofjes voor het heksenquiltje. En de kraai is levensecht, nu al, en dat zonder oog, gewoon een tikkie eng.
    Nog een met een blauwe knikker, lijkt me wel wat. Ben benieuwd of jouw DH die ook nog gaat maken.

    Gr.
    R

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb dit trouwens zonder bril getikt, dus als er fouten in staan, kan ik ze toch niet zien.

    Gr.
    R

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dus met recht bijna blind typen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het oogje zou eigelijk doorschijnend moeten zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankje ik zie geen fouten,mocht er toch eentje inzitten dan zie ik die vanwege mijn lisdectie toch lekker niet ;-p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het oogje gaat van glasverf worden, de verf moet alleen nog gekocht worden maar daar is het nu een beetje te warm voor :-(

    BeantwoordenVerwijderen