zondag 12 augustus 2012

Halloween overdenkingen

Denk erover om iets Halloweenerigs gaan maken en twijfel over een kraaien quiltje of een quiltje met een heks.

Dit zijn  4 kraaien met 2 versjes uit een glas in lood patronen boek van DH
(klik op foto voor vergroting )



                                         of dit  hekserige gebeuren met batik stofjes
       
Ik vind het een sport om  mijn quiltjes zoveel mogelijk te maken met stofjes die ik al heb , jammer genoeg heb ik niet veel batikstofjes, alleen de 2 van de foto, zal daarom  "helaas"  ;-) een quiltwinkel moeten zoeken die batiks verkoopt.

moet ik eigenlijk wel kiezen ? ;-)


Over heksen en aanverwante artikelen gesproken ;-)
Dit een zalig ( hihihi) boek over heksen en vampiers,verheug me nu al op deel 2.




2 opmerkingen:

  1. Vind dat je ze alle twee moet maken. Zijn beiden mooi. En over het vervolg van Allerzielen, wanneer je zaterdag komt, kun je van mij deel twee lenen.

    Gr.R

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kraaien en heksen beiden prachtig. Moet je niet tussen kiezen, joh. (Tenminste, als je tijd genoeg hebt om beiden te maken). Kraaien komen griezelig over en heksenplaatje is gewoon prachtig.

    Gr.
    R

    BeantwoordenVerwijderen