dinsdag 1 januari 2013

Voor iedereen een heel goed en gelukkig maar vooral GEZOND 2013

 
   Een van mijn goede voornemens dit jaar is om van mijn ufo's (UnFinished Objects) afo's te maken.
      Het eerst is dit quiltje voor dochterlief aan de beurt hij ligt hier al zo'n 10 a 15 jaar op te wachten .
     Ze had altijd (tamme) ratjes maar die zijn nogal knagerig  dat is een beetje  zonde van de quilt.
De ratjes zijn nu al een poos hemelen dus het is nu tijd om hem af te maken.
 
de 5 "witte"vlakken ga ik met de hand quilten de rest met de machine  


                                                achterkant quilt

Nu maar hopen dat de veiligheidsspelden geen vlekjes hebben achter gelaten na al die  jaren.


3 opmerkingen:

  1. yaay mijn blije quilt, hij ziet er nu al erg mooi uit, ik ben benieuwd hoe hij is als hij af is. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, kan eindelijk je blog weer lezen. Ziet er mooi uit de quilt. Weet je al wat je in de witte vlakken gaat maken.

    Gr.
    R

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Binnenkort ga ik aan het naaimachine gedeelde beginnen, ik wacht even met het met de hand quilten ivm een pijnlijke schouder.
    Weet al wat er in de vlakken gaat komen 5 verschillende quilt patronen daarvoor gevonden van div bloemen kransen en een klimopkrans die komt in het midden ( denk ik ) :-)

    BeantwoordenVerwijderen