zondag 17 februari 2013

Financiers & appeltaart gemaakt, update stofjes en klokkenmaker in wording.

De bedoeling was om de financiers (klik voor recept) in te vriezen maar daar is niet veel van gekomen , zie foto rechts. Doet me ergens aan het spelletje pacman denken.
 
Daarna heb ik nog een appeltaart gemaakt , ook om in te vriezen, maar ook die moest worden voor geproefd   :-)



 
Op handwerkgebied is het momenteel rustig ivm zere hand (triggervingers) en dan bedoel ik niet de band uit Belgie :-)
Gelukkig gaat het kleding maken nog wel redelijk .
vest in wording (foto boven )
 
 stofje voor t-shirt 

 DH heeft zich op het klokken maken/repareren gestort,het uit elkaar halen was geen probleem maar het in elkaar zetten .............valt nog een beetje tegen :-)

Het schoonmaken van de onderdelen is wel heel goed gelukt de onderdelen glimmen weer prachtig.

 
 

2 opmerkingen:

  1. maffe naam voor een koekje, financiers. Ze lijken erg op muffins.

    Leuk dat er weer wat geknutseld wordt. Ik hoop niet dat dat mijn klokje is :D

    Die appeltaart ziet er heel lekker uit. Zonder gember deze keer? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze vielen een beetje tegen eerlijk gezegd, vind muffins vee lekkerder.

    nee hoor is een oefen klokje van de cursus ;-)

    hij was ook heel lekker MET gember LOL
    maar maak er binnenkort eentje zonder speciaal voor jou .

    BeantwoordenVerwijderen