zaterdag 2 februari 2013

Het was vandaag een lekkere dag om dicht bij de

 
kachel te zitten met een grote bak capuccino , een pakje zakdoekjes
 

                                          
  en een flinke punt appeltaart ( klik voor recept ) gemaakt door manlief.
 
 de rest van de taart gaat in punten in de diepvries, altijd makkelijk.
 
 
Had laatst na het maken van de lemoncurd nog 1 1/2 onbespoten citroen over  meestal liggen die dan al snel te verpieteren, best jammer.
 
Dus had zoiets van ik ga eens kijken of ik de schil kan raspen en dan samen met (fijn) kristal suiker in een potje doen en dan kijken of en zo ja hoelang  het houdbaar is  vroeg me ook af of citroensap in te vriezen is i.v.m. de zuurgraad.
Het kan alle twee het rasp, gemaakt op 20-1-13, ziet er nog prima uit en het sap is heel handig verpakt zo en het was super makkelijk voor de taart van vandaag.
 


 

2 opmerkingen:

  1. Ziet er gezellig en lekker uit. Als ik dichter in de buurt woonde, kwam ik mooi koffie drinken!

    Gr.
    R

    BeantwoordenVerwijderen