donderdag 7 november 2013

Mooi blauw is niet lelijk ;-)

Kwam maandagavond terug van cursus  het was slecht weer, veel regen en harde wind en donker, daarom dacht ik dat het minder gevaarlijk was om te gaan lopen met de fiets aan de hand ipv te fietsen met de plu.
Fout gedacht! Ik was bijna thuis toen er een oneffenheid in het trottoir zat die ik niet had gezien en krak enkelbanden kapot.

resultaat een olifantenpootje de volgende ochtend




nu, 3 dagen later , is het prachtig blauw maar al stuk minder pijnlijk en minder dik.

heb wel hele mooie paarse krukken  :-)

Helaas had ik net al mijn quiltwerkjes af en nog niks nieuws op stapel staan wat ik met de hand kon doen.
Dan maar veel lezen en zo nu en dan wat  tv kijken.
Gijs vindt samen tv kijken reuze gezellig hier kijken we saampjes naar 24 kitchen .


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten