vrijdag 10 januari 2014

Deze workshop naaimachinehoes maken

 lijkt me erg leuk en omdat ik toch al van plan was om voor beide naaimachines een hoes te maken  heb ik me, vandaag ingeschreven voor deze cursus , je moet jezelf soms iets leuks cadeau doen ;-)
Wel jammer dat beide cursussen in maart al vol waren en de volgende cursus pas in Mei zal zijn.

De ene kant van de hoes. De patroontjes zijn vast ook heel goed voor andere werkstukken(jes) te gebruiken

en de andere kant .

 

De rugzak staat op het verlanglijstje voor de herfst.
ook de etuis zijn super leuk ! 

3 opmerkingen:

  1. Lijkt me hartstikke leuk om te doen. Wel een hoop werk.
    Ben benieuwd.

    Gr. Riek ook aan DH

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mij ook, maar het duurt nog zooo lang :'-(

    Veel maar wel leuk werk, het meeste kan ik lekker op de bank doen onder het tv kijken ofzo.

    groetjes terug ook aan de mannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar word de cursus naimachinehoes maken gegeven voor. gr janet

    BeantwoordenVerwijderen