maandag 27 januari 2014

mijn "atelier " is opgeknapt


en opgeruimd na jaren ( 25 ) verzamelen.

hier waren de kasten net uitgeruimd  en dit was nog lang niet alles, het heeft wel wat van het hol van een horder ;-)

 
voor


vol stofjes ed

na, ok het moet nog wat netter en het prikbord behoeft nog wat opruimwerk , de dozen rechts moeten nog
worden uitgezocht maar het waren er eerst nog veeeeeeeeeeeeeeel meer .

mijn nieuwe stoelen staan nu ook in het atelier

hier zijn de oude kasten ( jammer dat ik daar geen foto van heb) net weg en staan de nieuwe al op hun plaats .Met heel veel dank aan DH want hij heeft alles geschuurd, geverfd , in elkaar gezet en geplaatst !

netjes he !? dat mag ook wel na 3 dagen opruimen, uitzoeken, weg doen.
nog een paar dozen uitzoeken en dan is het helemaal klaar.


ik kan wel een winkeltje beginnen

 Dit is de andere kant van de kamer , daar moet nog wel het e.e.a. aan gebeuren maar het is al stukken beter dan het was !!

 

De tafel uit mijn ouderlijk huis van wit melamine( super modern voor die tijd, rond 1970 )  waar we met zijn zevenen aan zaten te eten, kan ik me nu niet meer voorstellen, ik vond het toen een enorme tafel.
Ik gebruik hem nu al een paar jaar met veel plezier als snij en naaitafel.
De stapeltjes/bergjes links en recht van de tafel moeten nog uitgezocht en opgeborgen maar mogen niet weg, want  die gaan ooit quilts worden , hoop ik ;-)
 


1 opmerking:

  1. Het ziet er prachtig uit. Wat een mooie kasten en wat een hoop stofjes en wat een enorme berg werk.
    Wil het wel eens in het echie zien.

    Gr.
    R

    BeantwoordenVerwijderen