zondag 25 mei 2014

Eindelijk gevonden !!

 
 
 
Al heel lang wilde ik graag een schommelstoel voor de veranda  en  na  heel wat "kringlopen" heb ik gisteren  bij de Recycling  dit exemplaar gevonden. Hij zit heerlijk, heb erover gedacht om hem een likje wit te geven maar de dame van de winkel zei dat dan meteen de waarde eraf was. Ik denk er nog even over.

We zijn zaterdag bij Vreeken in Dordrecht geweest. We hebben daar 2 kerriebladplanten, een citroen verbena en een bijzondere mirte gekocht.

 
DH ontdekt een Salvia Divinorum  tussen de planten.
 

2 opmerkingen:

  1. Een salvia Divinorum, zomaar, tussen de andere planten, raar.
    Maar wel grappig.
    Ik vind je schommelstoel mooi, en misschien heeft de juf van de winkel gelijk, maar als jij wit mooi vindt, dan verf je hem toch!

    Gajes zal hem ook wel fijn vinden.


    Groetjes aan DH

    Riek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. er stonden er een paar tussen de "gewone" salvia's, heel bijzonder :-)
    Ik laat hem voorlopig maar zo.

    BeantwoordenVerwijderen