zondag 8 juni 2014

Niet leuk & 2 (addison )filmpjes

Denk je net dat het eindelijk wat beter gaat, griep gehad  luchtweginfectie met kuurtje antibioticum bestreden, Addison weer redelijk onder controle. Krijg ik opnieuw verhoging heb ik blaasontsteking en ontspoort de Addison weer, daarom vanmorgen vroeg de huisartsenpost bezocht , resultaat opnieuw een 7 daagse kuur gekregen. Het goede nieuws is dat ik niet hoefde worden opgenomen .
Volgende week begint een onderzoektraject omdat er aanwijzingen zijn dat ik ook  een glutenallergie heb, joepie :-(

Laatst kreeg ik  deze filmpjes van de patiëntenvereniging en dan word je toch weer even met je neus op de feiten gedrukt.

filmpje Addisoncrisis

filmpje noodinjectie

Zodra ik weer wat meer fut  heb komen er vast weer leukere ( fröbel ) berichtjes en ..... foto's :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten