zaterdag 1 november 2014

Apliquick stokjes

vanmiddag heb ik een mini workshop gevolgd om te leren hoe je met deze stokjes werkt.
Het was een leerzame middag en na afloop  heb ik heerlijk wat materiaal kunnen kopen ( zonder schuldgevoel )  want ik had nog kadobonnen ;-))
Hier een youtube filmpje van Lynette Anderson over het gebruik van de stokjes (klik) .

De gekochte materialen:
een half metertje plakvliseline, 2 maal rood borduurgaren 1 x gewoon en 1x verloop van kleur , dun apliceer garen en dunne zijde( jawel) ook om te appliceren en de stokjes natuurlijk.

de stokjes van dichterbij

Het werkje van vandaag

2 opmerkingen:

  1. Hoi Dien,

    Heb het filmpje bekeken, dat gaat snel. Maar daarna moet je de boel nog vastnaaien, of zo?

    Vond je werkje leuk, ga je het nog ergens in verwerken?

    Lekker he, als je van die bonnen hebt, kun je gewoon wat kopen :)

    Groetjes,
    Riek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klopt, je plakt de randen van het stofje om de vliseline en dan naai je het op de achtergrond.

    Weet ik nog niet , denk dat ik het als voorbeeld samen met de beschrijving in een hoes doe, makkelijk om later nog eens na te kijken.
    Heerlijk, doet u dit maar en dat en een half metertje hiervan :-) heel luxe.

    BeantwoordenVerwijderen