dinsdag 4 november 2014

De mand bekleding

schiet al lekker op, de twee zijflapjes zijn al klaar, de witte stukjes met de harten zijn zakken. De grote zijkanten zijn ook bijna klaar en moeten alleen nog ( grof ) gequilt .
een beetje wazige foto maar geeft een beetje een idee van de kleur en hoe het gaat worden. Gelukkig lopen alle strepen de zelfde kant op, zelfs de blommetjes gaan netjes de zelfde kant op. De streepjes harten op de zakken zijn een beetje mislukt want die had ik graag schuiner gezien.

de voorbeeld mand van de cursus

Dit lijkt me een hele leuke workshop voor een volgende keer,

maar daar denk ik nog even over, hij is pas volgend voorjaar. Ik zie me alleen nog niet met de tas op stap gaan , aan de andere kant  heb ik altijd al een keer een rugtas willen maken. Heb daar wel een patroon van maar op de een of andere manier "zie "ik de samenhang niet van dat patroon,  lisdecties he ;-)

 

 

4 opmerkingen:

  1. je mag voor mij wel een rugtas maken met lekker fel paars en zo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Dien,

    Kan me voorstellen dat Sil zo'n rugtas wel ziet zitten. Ze zien er hartstikke leuk uit. Vind trouwens dat je mand ook mooi wordt. Waarom moeten je hartjes schuiner? Zo ook mooi.

    Groetjes,
    R

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Sil , wat een goed idee!! wil je dan ook met blommen ( geen hartjes ) ;-) ed ??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dank je,ik laat ze ook maar zoals ze zijn. Nu lopen ze dezelfde kant op als het stofje en wilde ze graag net de andere kant op hebben.

    Gajus heeft idd de mand ingepikt, later foto .

    BeantwoordenVerwijderen