zaterdag 21 maart 2015

Mijn rugzak is af, ik vind hem leuk geworden !


maar.................er is volgende week een afmaak les geplant en ik heb geen idee wat ik daar zal gaan doen. Misschien stofjes inslaan voor een volgende tas ;-)  Ik vind het erg leuk om te maken, lekker op mijn gemakje steeds een klein stukje. Het was heel veel handwerk (leuk) en steeds een klein stukje op naaimachine wat prettig was omdat lang achter de naaimachine nog niet gaat ivm herstel na ziekte .

voorkant 



achterkant 








zijkant 

 zijkant

binnenkant flap 
de binnenkant van de tas met twee (uitvouwbare) binnenzakken met klittenbandsluiting en een label







2 opmerkingen:

  1. Je rugzak is prachtig geworden. Maar wat een handwerk zit erin, zeg. Wat fijn trouwens dat je een beetje aan het opknappen bent. Loop je niet te hard van stapel!

    Groetjes aan je DH

    R

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je , lekker joh, veel handwerken wanneer je ziek bent (geweest) en weer een beetje opknapt dat leid af .
      Ik zal mijn best doen om het rustig aan te doen :-)

      Verwijderen