zondag 25 oktober 2015

Middagje s-Hertogenbosch en slipcursus

Momenteel (het is nu ongeveer half 11)  zit ik te wachten in de kantine van het Sec In Rosmalen waar manlief een slipcursus volgt. Omdat hij er vroeg moest zijn hebben we in een hotel in Rosmalen geslapen, waar we heerlijk(ik gv) gegeten hebben en waar en waar ze zelfs een glutenvrij ontbijt voor me hadden geregeld. Met broodjes , cornflakes en een plak peperkoek, ik  wist niet eens dat er gv peperkoek bestond :-) !!

de paarden van de paardentram

ik was op na een stukje  wandelen toen zagen we een paardentram en hebben een ritje gemaakt en lekker uitgerust. 



een museum in s-Hertogenbosch 


( gv) Lunch bij Mc Donald's in Rosmalen 

 het dinner in het hotel 

bij het sec ( slipcursus) in Rosmalen 


mooie herfstige bomen op het terrein 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten