zondag 13 april 2014

Het gaat weer wat beter

daarom ben ik weer een beetje aan het fröbelen geweest

ik heb gisteren  het borduurtje afgemaakt en er 2 kantrandjes aangezet 

 ingepakt en klaar.
 
 
Laatst heb ik een hoesje voor een, klein formaat, waterflesje gemaakt .  

mijn lurkflesjes werden vaak door collega's weggegooid, tijdens het schoonmaken.

daarom leek me een hoesje een handige oplossing, het patroontje komt uit de laatste uitgave van het blad quilt-idee van 't laurierboompje (klik). Ik weet niet of het is toegestaan op het werk maar dat merk ik vanzelf en anders maak ik toch gewoon een hoesje in de kleuren van het bedrijf ;-)

3 opmerkingen:

  1. ja, ze mogen je lurkflesje niet weggooien. Maar om nu een hoesje in hoogvliet-kleuren te maken?


    Gr
    R

    Vind dat andere borduurseltje ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vind dat trouwens een woord voor het vieze mannetje van kooten en de Bie: lurkflesje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt gelijk, blauw/wit gestreept is een beetje saai voor een hoesje :-)

    Ja vies he ......ik hoorde het laatst iemand zeggen en vond het wel een leuke uitdrukking.

    BeantwoordenVerwijderen