zaterdag 5 april 2014

Mijn Naaimachinehoes is af !!

Het staat zo stukken leuker dan de theedoek die er eerst overheen lag . Ik denk dat ik toch ook nog zo'n soort hoes voor mijn lockmachine ga maken er ligt nu een theedoek overheen wanneer hij niet in gebruik is.



De achterkant met het kleine quiltje. Met als deurknopje een glazen knoopje van mijn oma .

de voorkant met 3 vakken.

zijkant

 andere zijkant met knoopjes van mijn oma, mijn zus en een blauw knoopje met een wit bloemetje  van een  jurkje uit mijn kindertijd.

het schattige ieniemienie quiltje met blokjes van 1x1 cm.

3 opmerkingen:

  1. Wat is die hoes mooi geworden. Maar ik zie er nog eentje staan. Is die voor je lockmachine?

    en dat kleine quiltje vind ik ook een schatje

    R

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zie het nu, stond erbij, wat ik aanzag voor nog een hoes is de zijkant. Creabeet, he, doe je niets aan.

    Gr.
    R

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihihi de hoes voor de lockmachine gaat er (ooit)wel komen maar ga nu eerst een poosje kleding maken.
    Trouwens had je nog wat leuks gescoord op de marché aux puces vanmorgen ?

    BeantwoordenVerwijderen