maandag 7 april 2014

Zondag een suikerbrood gebakken , een boterschaap gemaakt en met een nieuw borduurwerk begonnen

 Na jaren heb ik voor het eerst mijn boterschaapmalletje uitgeprobeerd, het schaapje is redelijk gelukt
Ook heb ik een suikerbrood gebakken naar een recept uit het laatste Boodschappenkrantje van de supermarkt, ik vind het een lekkere combi roomboter en suikerbrood  wel een foute combi maar ach op zondag mag dat ;-)
 
Eindelijk ben ik met het grote redwork borduurwerk begonnen het lag al een bijna een jaar klaar maar het kwam er nooit van. Het is een stamboom met mooie spreuken, ken je hem nog Riek ?

een heerlijk werkje voor 's avonds in de tuin of voor de tv

1 opmerking:

  1. Wat ziet dat schaap er cool uit met zijn oren naar achteren!

    Ziet er trouwens lekker uit bij elkaar.

    Weet het niet precies meer, ben wel benieuwd.

    Gr
    R

    BeantwoordenVerwijderen