dinsdag 7 juni 2011

er is een nieuwe quiltwinkel

in de buurt en hij heet

De Quilthoeve (klik )
ik ga daar vast vaste klant worden :-)

Heb daar dit patroon gekocht van een redwork sampler en dacht daar een week of wat mee zoet te zijn maar hij is al bijna af !
Ben een beetje ziekjes uit Engeland terug gekomen waardoor mijn Addison is ontregeld en ik na een halve dag werken weinig tot geen fut meer heb maar handwerken gaat dan gelukkig vaak nog wel dus gaat de sampler super snel, elk nadeel heeft zijn voordeel .

Hieronder het patroon dat ik bij De Quilthoeve heb gekocht
Het patroon is Van Bird Brain Designs( klik )


( klik op foto voor een vergroting )

Hij is nu, op de kaders na, af en juist met die kaders zit ik een beetje want ik vind de tekst niet leuk daarom wil ik er een andere tekst voor verzinnen en dat vind ik heel lastig en veel moeilijker dan een sampler borduren !

Sil en Riek, please help !

alle tips/ideeën zijn welkom !

4 opmerkingen:

  1. volgens mijn collega moet je bovenaan zetten: "if you think you can do better, be my guest" :)

    groetjes sil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wel heel leuk !!
    maar tis net niet helemaal waar ik naar zoek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. to stitch or not to stitch, thats the question

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha, Hij is leuk je bent alleen net iets te laat heb zo'n 10 min geleden het laatste steekje gemaakt. Heb de tekst wel aangepast .

    BeantwoordenVerwijderen