maandag 6 juni 2011

Vakantie werkje en leuke ideeën

Tijdens onze vakantie heb ik ,vooral op de terugweg, wat aan mijn handwerkje kunnen doen. Het is een scissor fob ( schaarhanger) in de vorm van een mini biscornu.

daar was tijd genoeg voor want de reis duurde incl stops zo'n 12 uur en dat was LANG !

Bij de Borduurheks (klik)heb ik dit lavendelzakje gezien maar niet gekocht omdat ik het te duur vond( 16 pond per pakket = alles incl stof, DMC, lavendel en patroon ) heb nu spijt dat ik het niet gekocht heb maar...........gelukkig hebben we de foto nog ;-)
foto the sitchescoven

bij een van de landhuizen deze leuke opbergzakken in de giftshop gezien.

De volgende keer wat over de nieuwe quiltwinkel in de buurt (leuk!) waar ik het patroon voor mijn mijn nieuwe project heb gekocht. Ik dacht daar wel een week of wat mee zoet te zijn maar gaat zo snel dat ie nu al bijna af is .
Nou bijna af................. :-)

1 opmerking: