zondag 26 juni 2011

Speldenkussens en Smekkies

heb niet helemaal niks gemaakt de laatste tijd
maar wel.............. 2 ! speldenkussens.

eentje in redwork van een patroon van Atelier Soed Idee (klik)

en een roosjes biscornu die ik een poos geleden al eens als freebee op het net gevonden had.


deze fles smekkies in alle smaken, hoezo Harry Potterfan ? kreeg ik van DD en haar vriend voor in mijn eigen "atelier "


helaas is de inhoud met ongeveer de helft verminderd na een bezoekje van DS :-)

3 opmerkingen:

  1. haha is ds mijn broer?

    lol het is verslavend omdat je ze allemaal wil proeven, het potje is trouwens precies goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yep = blogslang :-)

    DD voor Dear Daughter, DS voor Dear Son en DH Dear Husband.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik dacht meer aan
    den doos, den snoepmonster en den huismus :P

    BeantwoordenVerwijderen