zondag 22 juni 2014

Er staat een gezellig setje op mijn naaitafel

Voor dat ik ziek werd had ik de locker hoes bijna af, heb weinig fut en zelfs geen zin in fröbelen maar hij was tenslotte al bijna af en lag me maar aan te kijken daarom  toch maar die paar laatste steekjes gedaan. Nu is hij eindelijk klaar. Ik vind ze beide heel leuk geworden en  het staat veel beter dan de saaie theedoeken  die er eerst over lagen, er moet iets over de machines omdat ze anders te stoffig worden en dan werken ze minder goed. Niet dat ik fut heb om erachter te zitten maar het oogt wel een stuk vrolijker zo.

misschien dat ik de naden ooit ,voor de stevigheid , nog eens quilt .

ze zakken wat in

maar misschien helpt een beetje strijken ook 


hier was de hoes  in de maak , Gijs dacht dat het een poezenhuisje zou worden , jammer Gijs.

1 opmerking:

  1. Hoi Dien,

    Jammer dat je nog steeds geen fut hebt, maar je zit dan ook wel heel hoog met je medicijnen, niet voor niets, natuurlijk.

    Vind je lockerhoes prachtig. Locken is toch een soort afhechten, he.

    Wens je veel succes met de uitslag vandaag, bel je nog wel.

    Gr.
    R

    BeantwoordenVerwijderen