vrijdag 20 juni 2014

opeens zijn mijn afbeeldingen foetsie

en ik begrijp niet waarom

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, jee, heeft DH ze soms opgeborgen? :)
    Hoe is het ermee vandaag, had je nog niet gesproken. Moest jam en zo maken, alles is in een keer rijp.

    Hoop dat je je wat beter voelt en dat je je afbeeldingen terugvindt.

    Gr.
    R

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee hoor hij is onschuldig,ik heb zelf iets gedaan met google foto opslag, ze staan nog wel ergens ( heb ze wel gevonden ) maar snap nog niet hoe ik ze terug kan zetten,dat zoek ik later wel een keer uit wanneer ik wat helderder ben of misschien kan Sil me een keertje helpen daarmee.
    Hoop dat je jammen goed gelukt zijn, ik kom ze een keertje proeven wanneer het weer wat beter gaat.
    Het gaat naar mijn gevoel nu ietsjes beter maar moest van de week weer de cortison verhogen naar 5 maal dagdosering ipv 3 maal, griezelig hoog.
    Over de blaasontsteking heb ik geen goed gevoel, maandag weer onderzoek/kweek.
    Zo u is weer op de hoogte.
    Gezellig weekend en groetjes aan de mannen.

    BeantwoordenVerwijderen