woensdag 25 juni 2014

Het beginnetje

is er weer, ben weer een beetje begonnen met  frutten/fröbelen , frotten of hoe je het ook noemen wilt  ;-)

Ondanks dat het nog niet echt opschiet met het beter worden want nu is ook de suiker niet goed, wat niet zo raar is met deze hoge doseringen cortison, ik word er niet blij van .
Nu het leuke nieuws...................mijn zonnebril hoesje is af .
.Het borduurtje had ik lang geleden al eens gemaakt en de rest lag klaar om
in elkaar gezet te worden .Een leuk klein projectje om mee te beginnen. 




1 opmerking:

  1. He, vervelend voor je dat je er nu ook suiker bij hebt. Het schiet ook niet op, zo. Ik vind je zonnebrilhoesje trouwens een schatje. Ik heb er ook eentje van je, en die ligt altijd klaar in de auto.

    Bel je vanmiddag nog wel.
    Gr.
    R

    BeantwoordenVerwijderen